مرد بیماری که به ظاهر مسافر کش بود به زنان تجاوز می کرد و در آخرین اقدام شوم خود که باعث آزار وحشیانه نوعروس تهرانی شده بود شناسایی و دستگیر شد. این زن جوان بعد از آزار مرد جوان پراید سوار و سرقت اموالش با پریشانی خود را به پلیس اگاهی رساند و از آن چه بر سرش آمده بود گفت و با عنایت به اینکه شماره پلاک خودرو یادش مانده بود سریعدستگیر شد.

آزار وحشیانه نوعروس تهرانی

مرد شیطان‌صفت گفت مریضم و به دلیل مشکلات جنسی دست به این کار می زدم ولی مشکل مالی نداشتم.

رسیدگی به این پرونده از اوایل فروردین ماه امسال با شکایت یک زن جوان به نام پریسا در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. زن پریشان احوال به ماموران گفت:کارمند یک شرکت خصوصی هستم و به تازگی ازدواج کرده ام.

از محل کارم به خانه بر می گشتم ببرای همین در اتوبان آزادگان سوار پراید یک مرد جوان شدم ولی در وسط راه راننده تغییر مسیر داد .هنگامی که اعتراض کردم درهای ماشین را قفل کردو مرا تهدید کرد و بدون توجه به التماس هایم من را مرود اقدامات بی شرمانه و وحشیانه قرار داد. مرد جوان همه پول و طلاهایی را که همراه داشتم دزدید و مرا در کناره ی راه تهران از ماشین پرت کرد.

این زن همچنین گفت: من که ماتم زده بود از خودروهای عبوری تقاضای کمک کردم و یکی از آنها مرا به خانه ام رساند. وقتی مرد شیطان صفت در ماشین را باز کرد تا پیاده شوم در یک لحظه توانستم شماره پلاک خودرو را به ذهنم بسپارم .

دستگیری مرد شیطان صفت به خاطر آزار وحشیانه نوعروس تهرانی

با شماره پلاکی که این زن به پلیس داده بود تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و صاحب پراید شیطانیبه نام سعید ردیابی و بازداشت شد. این مرد ۳۳ ساله مدعی بود از این ماجرا خبر ندارند و بی گناهاست اما با بررسی های پلیسی روشن شد

در مدت زمان کوتاهی از این شکایت دو شکایت مشابه دیگر نیز علیه راننده یک دستگاه پراید سفید مطرح شده که مرد مسافر بر دو زن را در ماجراهای جداگانه و در پوشش مسافر بر ربوده و پس از آزار، اموال آنها را دزدیده است.

در حالی که به نظر می رسید متهم سه پرونده یک نفر باشد دو شاکی به پلیس آگاهی احضار شدند و در مواجهه حضوری سعید را شناسایی کردند. شمار شکایت ها از مرد شیطان صفت به سه نفر رسیدهبود که وی دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.

در این جلسه وکیل مدافع دو شاکی حاضر شدند و اعلام گذشت کردند .آنها گفتند موکلان شان به خاطر آبرویشان حاضر به ادامه پیگیری پرونده نیستند و به همین خاطر رضایت داده اند اما پریسا به تشریح جزئیات ماجرایتکان دهنده پرداخت و در حالی که اشک می ریخت از دقایق هولناکی که در پراید سفید به او گذاشتهبود برای قضات دادگاه توضیح داد و گفت: این ماجرا تاثیر بدی در روحیه و زندگی ام گذاشته است.زندگی ام در آستانه فروپاشی است و از نظر روانی آرام و قرار ندارم. من برای عامل اینجنایت سیاه اشد مجازات می خواهم.

بعد سعید به اتهام تعرض، آدم ربایی و سرقت به دفاع پرداخت و گفت: می پذیرم در پوشش مسافربر زنان جوان را سوار ماشینم میکردم اما اول نیت بدی نداشتم. من در بین راه وسوسه می شدم و آنها را آزار میدادم. برای سرقت اموال آنها هیچ انگیزه مالی نداشتم چون وضع مالی خوبی دارم . ولیچون بیمارم و از مشکلات جنسی رنج میبرم دست به چنین کاری می زدم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا برای مرد شیطان صفت حکم صادر کند.