اتهام خیانت به همسر

زن جوان گفت :چندی قبل مردی ناشناس به من پیامم می داد که چیزهای زیادی درباره زندگی خصوصی من و همسرم می دانست.

او همچنین گفت: از آنجا که برایم عجیب بود تلاش کردم با او بیشتر صحبت کنم تا بفهمم او کیست و این همه اطلاعات را از کجا می داند. ولی نفهمیدم علائه بر این هم او خیلی اصرار می کند تا مرا خارج از شهر ببیند.

توطئه مرد یزدی برای همسرش

سرهنگ «مرتضی ابوطالبی» رئیس پلیس فتای یزد در توضیح این خبر گفت: بعد از شکایت این خانم جوان و در بررسی اظهارات وی معلوم شد، به دلیل اختلافات خانوادگی که زن با همسرش داشت و قصد جدایی از همسرش را دارد این فرضیه که توطئه‌ای در کار باشد قوت گرفت.

در پی بررسی پرونده، متهم شناسایی و از سوی کارشناسان پلیس فتای استان احضار شد ، وی در بازجویی‌ها علاوه بر اعتراف به ایجاد مزاحمت برای زن جوان خود را پسر خاله همسر این زن معرفی کرد و گفت: به خاطر اینکه پسر خاله‌ام قصد جدایی از همسرش را داشت می‌خواست علیه او مدارکی جمع کند تا در دادگاه اثبات کند همسرش زن خوبی نیست و به همین دلیل به من پیشنهاد داد با او در فضای مجاری طرح دوستی بریزم و او را به ملاقات درخارج از شهر دعوت کنم.

سرهنگ ابوطالبی تصریح کرد: رعایت اخلاق در فضای سایبر و به ویژه شبکه‌های اجتماعی یکی از شرایط و ضوابط فعالیت در فضای مجازی بوده و کاربران با انگیزه انتقام‌جویی نباید برای کاربران دیگر مزاحمت ایجاد کنند، همچنین همه باید دقت کنند که مزاحمت در شبکه‌های مجازی جرم بوده و پیگرد قانونی دارد.

روزنامه ایران