زن جوان پس از اینکه توانست بعد از سال ها از زیر بار برده جنسی بودن یک باند قاچاق فرار خاطرات تلخ خود را در کتابی منتشر کرده است. تجاوز جنسی به زن جوان تا جای ادامه داشت که او به مواد مخدر معتاد شده و شب ها بارها او را مانند یک ابزار جنسی می فروختند.

تجاوز جنسی به زن جوان
یک زن بیان می کند که از سوی بیش از ۷۰ مرد به شکل وحشیانه ای مورد تجاوز و سوء استفاده قرار گرفته است، ولی با وجود شکایت این زن از آنها تا به الان دستگیر نشده اند و با خیال راحت در خیابان راه می روند.

کیت الیشا که نخستین بار در ۱۸ سالگی مورد تجاوز قرار گرفت، گفت که بعد از آن چندین بار مورد تجاوز قرار گرفتم و باور کردم که یک ابزار جنسی غیر انسانی هستم.

الیشا که قربانی باندهای قاچاق شده بود، گفت که مرا در تمام انگلیس می بردند و در اختیار خیلی از مردانمی گذاشتند (بعضی وقت ها ۱۰ مرتبه در یک شب).

وی در ادامه افزود: آنها مرا به نقطه ای از حقارت رساندند که تبدیل به یک ابزار جنسی شدم. وی پس از تعرض به مواد مخدر معتاد شد و طبق گزارش ها از اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) رنج می برد.

ماجرای تلخ تجاوز جنسی به زن جوان
این زن پس از سال ها سوء استفاده به دست مردان میدلندز غربی، تواتنست از چنگ این باندرهایی یابد. وی با ابراز خوشنودی از فرارش، گفت که دیگران مثل من خوش شانس نیستند و مجبور به روسپی گری (تن فروشی) ادامه دهند.
کیت الیشا گفت که چند روز پیش از دریافت مدرک دیپلم، وقتی برای اولین بار مورد تجاوز قرار گرفت، مثل یک خرگوش هراسان خُشکش زده بود.او شجاعانه به پلیس در عملیات زیر زمینیِ شناسایی این باند کمک کرد.

اما وجود تحقیقات پلیس، تنها دو تن از مهاجمان جنسی کیت روانه زندان شدند و اکثر آنها هنوز در خیابان ها راه می روند. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این قربانی، داستان زندگی خود را در کتابی با نام “هیچ راهی وجود ندارد” بیان کرده است.