شب گذشته در حادثه ای تلخ در بزرگراه رسالت مرد جوان ۳۶ ساله ای که در حال رد شدن از جلوی یک مغازه بود به یکباره رخت آویز مغازه بر روی او افتاد و میله های نازک چوب‌ لباسی در سرش فرو رفت. در این حادثه مرد جوان به کمک آتش‌ نشانان نجات یافت و میله های رخت اویز از سر او جدا شد و برای طی مراحل درمانی به بیمارستان انتقال داده شد و خوشبختانه آسیبی به جمجمه این مرد وارد نشده است.

چوب‌ لباسی

ساعت ۲۱:۰۶ دقیقه دیشب افتادن رخت‌ آویز جلوی مغازه‌ ای بر روی مردی ۳۶ ساله در بزرگراه رسالت، خیابان استاد حسن بنا جنوبی، باعث فرو رفتن یکی از میله‌ های آن به سر این جوان شد.

بر اساس گفته های شاهدان، مرد ۳۶ ساله‌ای در داخل کوچه و در کنار مغازه‌ ای نشسته بود که با برخورد ناگهانی دست شخص رهگذری با رخت‌ آویز فلزی که در جلوی این مغازه قرار داشت،چوب لباسی بر روی مرد ۳۶ ساله افتاد و باعث فرو رفتن یکی از میله‌ های نازک آن در سرش شد.

چوب لباسی فلزی سر پسر جوان را سوراخ کرد

در این اتفاق با افتادن رخت‌ آویز به یک سمت و برخورد آن با سر این مرد ۳۶ ساله،یکی از میله‌ های نازک رخت‌ آویز، پوست سر این فرد را سوراخ کرده و بعد تقریبا ۱۰ سانتی‌ متر به داخل سرش رسوخ کرد ولی به جمجمه سر این شخص صدمه ای وارد نشد.

آتش‌ نشانان میله فلزی را با دستگاه برش هیدرو لیک، کوتاه کرده و از رخت‌آویز جدا کردند. این فرد به بیمارستان منتقل شد.