جنجال دستگیری پنج نفر از اعضای شورای شهر بابل داستان های فراوانی به همراه داشت گفته می شود این باند به دلیل باج خواهی و رابطه نامشروع در حال حاضر در زندان به سر می برند. این پنج نفر در مازنداران دستگیر شده اند و به اتهامات آن ها رسیدگی می شود. امام جمعه بابل ضمن تاسف بابت این جنایات خواستار رسیدگی به جرم این افراد شد که در شورای این شهر مشغول فعالیت بوده اند و ظاهرا پای یک زن نیز در میان بوده است.


شورای شهر بابل

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امروز در قسمتی از خطبه‌های نماز جمعه بابل با ابراز تاسف از اتفاقات اخیر ‌و دستگیری پنج تن از اعضای شورای ‌شهر بابل اظهار داشت: متاسفانه صحنه‌ای که از جانب بعضی اعضای شورای شهر بابل صورت گرفته، آبروی ‌بابل به عنوان شهر دارالمومنین و مهد علمای شیعه و شهدای استان مازندران ‌را برده‌اند‌.


امام جمعه بابل با اشاره به اینکه این خیانت‌‌ قابل اغماض و بخشش نخواهد بود، تصریح کرد: ‌مصیبتی از این بالاتر برای این شهر نبود که این روزها بر مردم و مومنین بابل حادث شد؛ در این چند روز خیلی از خانواده‌های شهدا با چشمان گریان ‌ خواهان برخورد قاطع دستگاه ‌قضایی ‌‌با این افراد شنیع در شورای شهر بابل شدند.


حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به مسائل هفته گذشته شورای شهر بابل گفت: مسائل شورای شهر بابل و رسوایی‌ها اخیر که اتفاق افتاد مانند دملی چرکین بود که ترکید، خدا به ما رحم کرد که این افراد الان دستگیر شدند، این صحنه به یکباره بوجود نیامد و بعضی از افراد رذل درون شورا از مدت‌ها قبل این اقدام‌ها را انجام می‌دادند.


رابطه نامشروع با عروس خانواده و مرگ فرهاد پایان عشق ممنوعه

فساد جنسی دلیل دستگیری پنج نفر از اعضای شورای شهر بابل

وی همچنین گفت: چشمانی ناظر این صحنه‌ها نبودند، این استان استانداری و نهادهای نظارتی ندارد و آیا اداره اطلاعات و نهادهای امنیتی خبر نداشتند، از ماه‌های قبل در تریبون نمازجمعه گلایه کردم و به من توصیه کردند که حرفی نزنم ولی من دهان خود را نبستم و نمی‌بندم، بوی مشمئز رشوه‌ها و خیانت‌های آن‌ها را بارها به مسؤولان اطلاع دادم، این تنها مخصوص این شهر نیست، این نمونه‌ای بود و متاسفانه چه آسان از این جنایات چشم پوشی می شود.


خطیب جمعه بابل ادامه داد: به بهانه تعامل به‌راحتی از این فسادها چشم پوشی می‌کردند، خدا را گواه می‌گیرم از رسوایی برخی از این افراد خوشحالم هر چند این روزها بر ما سخت می‌گذرد، سیدالشهدا(ع) وقتی خبر خلافت یزید را شنید جمله انالله و انا الیه راجعون را بر زبان جاری ساخت، مصیبتی بالاتر از این نیست، خانواده شهدا با چشمانی گریان به من مراجعه کردند و گفتند بچه‌های ما چه می‌شوند که این افراد مسؤول و متولی امور جامعه شدند، من هم همراه با این مردم می‌گویم انالله و انا الیه راجعون.