به محض اینکه علائم هموروئید را احساس کردید، باید برای درمان این بیماری با پزشک مشورت کنید. هر چقدر دیرتر برای درمان اقدام کنید، بیماری پیشرفت کرده و درمان آن پیچیده تر میشود، و به همان نسبت هزینه های درمان نیز افزایش خواهد یافت.


بیماری بواسیر یا همان هموروئید، در اثر متورم شدن یا گشاد شدن دیواره شبکه ای از سیاهرگ ها ایجاد میشود. در اثر این بیماری زائده ای متورم و نرم در مقعد و یا خارج از آن بر روی دریچه ایجاد میشود. این بیماری دارای دو نوع داخلی ( هموروئید داخل کانال مقعد است) و خارجی ( خارج از مقعد بر روی دریچه آن) است.


علت این بیماری اعمال فشار به مقعد برای خروج مدفوع، رابطه مقعدی، زایمان، بارداری و … است. از علائم هموروئید نیز می توانیم به درد، احساس خارش و سوزش، خونریزی و نیاز مداوم برای دفع مدفوع اشاره کنیم.

هزینه عمل بواسیر با لیزر

لیزر روش نوین درمان بواسیر است، این عمل سرپایی در کلینیک و بدون نیاز به بیهوشی انجام میشود. مزایا و برتری های مختلف این درمان در مقایسه با دیگر روشها، مثل اینکه بدون درد و خونریزی است، باعث شده تا بیماران زیادی متقاضی انجام آن باشند.

عوامل مختلفی در تعیین هزینه لیزر هموروئید نقش دارند. به طور مثال نوع بواسیر (داخلی و خارجی)، درجه بواسیر، محل قرارگیری هموروئید، نوع لیزر و شهری که درمان را در انجام میدهید، در تعیین هزینه درمان اثر گذار هستند. بنابراین نمی توان یک قیمت مشخص را برای همه افراد تعیین کرد.


برای تعیین هزینه باید بیمار توسط پزشک معاینه و یا به صورت آنلاین (از طریق واتساپ) نوع و درجه بواسیر تشخیص داده شود.


هزینه عمل بواسیر با لیزر در مقایسه با روشهای جراحی سنتی بسیار کمتر خواهد بود. لیزر نه تنها مطمئن ترین و بهترین روش برای درمان این بیماری است، بلکه با انجام لیزر هزینه های مربوط به بستری در بیمارستان، داروی بیهوشی، دوران نقاهت و … حذف میشوند.