بواسیر که با نام علمی هموروئید شناخته می‌شود یکی از شایع ترین بیماری های مقعدی است. نام بواسیر قبل از اینکه به عنوان یک بیماری شناخته شود بیشتر شبیه به یک تابو است. درصد قابل توجهی از مبتلایان به این بیماری هیچگاه درباره ی بیماری خود حاضر به صحبت کردن و یا مراجعه به دکتر بواسیر یا هموروئید نیستند و همین موضوع می‌تواند شرایط این بیماران را روز به روز وخیم تر کند و موجبات پیشرفت آن را فراهم نماید. سوال مهمی که برای اکثر بیماران مطرح می شود این است که برای برای بیماری بواسیر به چه دکتری باید مراجعه کرد؟

دکتر هموروئید چه تخصصی باید داشته باشد؟

قطعا داشتن بورد تخصصی جراحی در یکی از حوزه های زیر از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب پزشک یا دکتر هموروئید شناخته می‌شود که باید در نظر بگیرید:

  • جراح عمومی
  • جراح متخصص گوارش

دکتر بواسیر یا هموروئید در تهران

اگر به دنبال دکتر هموروئید در تهران هستید، کلینیک پایتخت یکی از قدیمی ترین مراکز لیزر بواسیر در تهران است که می‌توانید برای مشاوره و درمان بیماری تان به آن مراجعه کنید. این کلینیک با سابقه ای نزدیک به پانزده سال و با استفاده از روش نوین لیزر، انواع بیماری‌های ناحیه مقعد را در کوتاه ترین زمان و با بهترین نتیجه درمان می‌کند.کلینیک پایتخت تحت نظر پزشکان متخصص و باتجربه نظیر دکتر علیرضا زارعی و همچنین با انتخاب پرسنل حرفه ای تا کنون توانسته بهترین خدمات درمان بواسیر و سایر بیماری‌های نشیمنگاه را به بیماران ارائه دهد.